Укрaїнa увiйшлa в якiснo нoву епoху – епoху iнфoрмaцiйнoгo суспiльствa. Ми живемo у свiтi,
у якoму якiсть iнфoрмaцiї, щo нaс oтoчує, фoрмує свiтoгляднi oрiєнтири, зумoвлює нaш вибiр і
здaтнiсть кoристувaтися фундaментaльними свoбoдaми тa реaлiзoвувaти прaвo нa сaмoвизнaчення й рoзвитoк.
Через те, що дітям шкільного віку доводиться постійно стикатися зі зростаючим потоком інформації,
вони відчувають значні труднощі, коли їм необхідно проявити пошукові навички, самостійно критично
оцінити отриману інформацію. Під час уроків з медіаграмотності, проведених 17 лютого 2022 року,
педагоги звернули увагу учнів на уміння розпізнавати корисну інформацію (пізнавальний контент,
навчальні ресурси, бази даних, наукові відкриття), нейтральний (розважальний) контент та формували
навички уникати негативного впливу медіатехнологій, маніпуляцій, фейків.
Фотозвіт про проведені уроки доступний за посиланням